Preview

Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy

Кеңейтілген іздеу

Тұрақты даму тұрғысынан болашақ шетел тілі мұғалімдерінің зерттеу құзыреттілігі

https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-3-44-54

Толық мәтін:

Аңдатпа

Біз зерттеуіміз болашақ шетел тілі мұғалімдерінің зерттеу құзыреттілігін тұрақты даму тұрғысынан дамытуға белгілі бір теориялық және практикалық үлес қосады деп үміттенеміз. Біз зерттеу құзыреттілігін күрделі және көпқырлы ұғым ретінде анықтадық, ол бұған дейін ғылыми әдебиеттерде жан-жақты қарастырылмаған. Зерттеу барысында зерттеу құзыреттілігінің негізін құрайтын дағдылар анықталды. Болашақ мұғалімдердің зерттеу құзыреттілігін дамытуға бағытталған білім беру процесінің қағидаттары белгіленді. Болашақ шетел тілі мұғалімдерінің зерттеу құзыреттілігін дамыту моделі құрылды, ал жүргізілген эксперименттік жұмыс әзірленген модельдің тиімділігін дәлелдеді.

Авторлар туралы

А. А. Головчун
«Tұран» университеті
Қазақстан

п.ғ.к, қауымдастырылған профессор

Алматы қ.



A. С. Бузело
«Tұран» университеті
Қазақстан

ф.ғ.к, қауымдастырылған профессор

Алматы қ.



У. Яньцю
Юесю шет тілдер Чжэцзян университеті
Қытай

PhD, доцент

Шаосин қ.



Әдебиет тізімі

1. Tilbury D. Education for Sustainable Development: An Expert Review of Processes and Learning. UNESCO. 2011.

2. Education for Sustainable Development Goals: Learning Objectives / UNESCO Publishing. 2017.

3. Somekh B. Action Research a Methodology for Change and Development. Open University Press, 2006. P. 6–8.

4. Kemmis S., McTaggart R., Nixon R. The Action Research Planner: Doing Critical Participatory Action Research. Springer Science+Buisness Media Singapore, 2014. P. 21.

5. Mertler C.A. Action Research: Improving Schools and Improving Educators. Fifth Edition. Arizona State university, SAGE Publications, 2017. P. 6.

6. Coghlan D. Doing Action Research in Your Own organization. SAGE Publications, 2019. P. 5

7. URL: https://www.merriam-webster.com/dictionary/competence

8. Zhao Z. Competence Research. In: Zhao Z., Rauner F. (eds) Areas of Vocational Education Research. New Frontiers of Educational Research. Springer, Berlin, Heidelberg, 2014. P. 168–172.

9. Mulder M. (еd.). Competence-based Vocational and Professional Education. Technical and Vocational Education and Training: Issues, Concerns and Prospects. 2017. Р. 16.

10. Stavruk, M.A., Danilyuk L.G. On the issue of the teacher’s professional readiness to guide the research activities of linguistic students // Historical and socio-educational thought. 2015, no. 7(2), p. 186.

11. Akhmetova L.V. Methods of cognitive training: psychological and pedagogical approach // Bulletin of Tomsk State Pedagogical University. 2009, no. 7 (85), p. 49.

12. Morozova N.N., Fadeyeva I.M. Model of research competences of a personality as the basis of quality management of scientific and research activity in a university complex // University management: practice and analysis. 2007, no. 6, pр. 43–51.

13. Skatkin M. Learning principles. High school didactics under the edition of M.N. Skatkin. Moscow: Pedagogics, 1982.

14. Hansen K.-H., Olson J. How teachers construe curriculum integration: the science, technology, society (STS) movement as “Building” // Journal of curriculum studies. 1996. Vol. 28. No. 6. P. 669–682.

15. Verbitsky А.А. Context training in a competence approach // Higher education in Russia. 2006. No. 11. P. 39–46.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Головчун А.А., Бузело A.С., Яньцю У. Тұрақты даму тұрғысынан болашақ шетел тілі мұғалімдерінің зерттеу құзыреттілігі. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2024;(3):44-54. https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-3-44-54

For citation:


Golovchun A.A., Buzelo A.S., Yanqiu W.U. Research competence for pre-service foreign language teachers through the lens of sustainable development. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2024;(3):44-54. https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-3-44-54

Қараулар: 60


ISSN 2959-3999 (Print)
ISSN 2959-4006 (Online)