Preview

Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy

Кеңейтілген іздеу

Инклюзивтi бiлiм бepу жaғдaйындa бoлaшaқ оқытушыларды студенттермен жұмыc жacaуғa дaяpлaудың құpылымдық мoдeлi

https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-3-31-43

Толық мәтін:

Аңдатпа

Кез-келген адам білім алуға құқылы. Жалпы білім алушылардың білім алуы – олардың әлеуметтенуінің негізгі әрі маңызды шарты. Инклюзивті білім беру идеологиясы кез-келген дискриминацияны жоққа шығарып, ерекше білім алу қажеттілігі бар студенттер үшін ерекше жағдай жасалуын алға қояды. Бұл теория бойынша студенттер толыққанды білім ала алады, ал олардың ерекшеліктерін құрметтей білу керек. Жоғары оқу орындары студентті оның физикалық, интеллектуалдық, әлеуметтік, эмоционалдық, тілдік немесе басқа да ерекшеліктеріне қарамастан қабылдауы қажет және проблеманы шешу жолдарын іздестіруі керек. Қазіргі уақытта елімізде де инклюзивті білім беруді жалпы білім беретін мекемелер бағадрламасына ендіру процессі жүргізілуде. Осы мәселелерді ескере отырып, мақалада инклюзивті білім беру жағдайында бoлaшaқ оқытушыларды студенттермен жұмыc жacaуғa дaяpлaудың құpылымдық мoдeлi жайында сөз қозғалады.

Авторлар туралы

Ю. Гелишли
Гази университеті
Түркия

PhD, профессор

Анкара



А. Е. Когамбаева
«Тұран» университеті
Қазақстан

пед.ғ.м., сениор-лектор

Алматы қ.



М. О. Комекова
«Тұран» университеті
Қазақстан

гум.ғ.м., сениор-лектор

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Ананьев Б.Г. Избранные психологические труды. – М., 1980. – 228–232 с.

2. Андреев В.И. Педагогика творческого саморазвития: инновационный курс. – Қазан, 2016. – 565 с.

3. Бондарев В.П. Концепции современного естествознания. – Москва, 2003. – 464 с.

4. Алехина С.В., Зарецкий В.К. Инклюзивный подход в образовании в контексте проектной инициативы «Наша новая школа». – М., 2010. – 104–116 с.

5. Сластенин В.А., Исаев И.Ф., Шиянов Е.Н. Педагогика. Учеб.пособие для студ. высш.пед.учеб. заведений. – Москва, 2014. – 576 с.

6. Гузеев В.В. Эффективные образовательные технологии. – М., 2017. – 96 с.

7. Қазіргі ғылыми білім контекстіндегі педагогика тілі / Бүкілерос материалдары, методолог.конф. – М., 2018. – 38–47 с.

8. Cүлeймeнoвa P.A Мүмкiндiгi шeктeулi бaлaлapдың интeгpaция тәciлi peтiндe әлeумeттiк түзeтупeдaгoгикaлық қoлдaу көpceту. Нeгiзгi бiлiм бepу caлacындa apнaйы бiлiм бepу қaжeттiлiктepi бap бaлaлapдың eнгiзу мәceлeлepi. – Aлмaты, 2002. – 214 с.

9. «Бiлiм туpaлы» Қaзaқcтaн Pecпубликacының Зaңы. – Aлмaты: «Литepa», 2017. – 96 с.

10. Мoвкeбaeвa З.A., Opaлкaнoвa И.A. Включeниe дeтeй c oгpaничeнными вoзмoжнocтями в oбщeoбpaзoвaтeльный пpoцecc. Учeбнoe пocoбиe. – Aлмaты: ИП «Caгaутдинoвa М.Ш.», 2014. – 236 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Гелишли Ю., Когамбаева А.Е., Комекова М.О. Инклюзивтi бiлiм бepу жaғдaйындa бoлaшaқ оқытушыларды студенттермен жұмыc жacaуғa дaяpлaудың құpылымдық мoдeлi. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2024;(3):31-43. https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-3-31-43

For citation:


Gelişli Y., Kogambayeva A.E., Komekova M.O. Structural model of preparing future teachers for working with students in the context of inclusive education. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2024;(3):31-43. (In Kazakh) https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-3-31-43

Қараулар: 42


ISSN 2959-3999 (Print)
ISSN 2959-4006 (Online)