Preview

Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy

Кеңейтілген іздеу

Бастауыш сыныптарда Ахмет Байтұрсынұлы мұрасын оқытудың өзектілігі

https://doi.org/10.46914/2959-3999-2023-1-4-83-88

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мақалада жаңартылған бағдарлама бойынша орта мектептерде Ахмет Байтұрсынұлы мұрасының оқытылуы туралы мәселелер қарастырылған. Қазақ әліпбиін (төте) түрлеп, қолданысқа ұсынған ғалымның мерзімді басылым беттерінде жарық көрген оқу-ағарту саласы жөніндегі мақалалары өз ішінен жіктелді. Бастауыш сынып оқушылары мен жасы ұлғайғандардың сауатын ашу үшін жазылған тұңғыш «Оқу құралы» авторының қазіргі таңда орта мектептерде оқытылатын шығармалары ғылыми сараланды. Ақын мұрасы 2-3-4-5 сыныптарда оқытылатындығы анықталып, сол шығармаларға талдау жасалды.

Авторлар туралы

Р. С. Имаханбет
әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
Қазақстан

ф.ғ.к., доцент

Алматы қ.



Ж. Калыбаева
әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
Қазақстан

докторант

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Имаханбет Р., Орда Г. Бес арыс: анықтамалық көрсеткіш. – Алматы: Орхон баспа үйі, 2017. – 100 б.

2. Байтұрсынұлы А. Шығармалары: алты томдық шығармалар жинағы. Т.1. – Алматы: Ел-шежіре, 2013. – 384 б.

3. Қирабаев С. Тәуелсіздік және әдебиет // Классикалық зерттеулер: көп томдық. Т. 21. – Алматы: «Әдебиет әлемі», 2013. – 380 б.

4. Ысмағұлов Ж. Ахмет Байтұрсынов // Қазақ әдебиетінің тарихы (10 томдық). Кеңестік дәуір әдебиеті (1917–1940). 7 том. – Алматы: Қазақпарат. – 2004. – 462 б.

5. Ұлттық рухтың ұлы тiнi: ғылыми мақалалар жинағы / Қаз.Респ.бiлiм және ғылым министрлiгi. А. Байтұрсынұлы атынд. тiл бiлiмi ин-ты. – Алматы: Ғылым, 1999. – 568 б.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Имаханбет Р.С., Калыбаева Ж. Бастауыш сыныптарда Ахмет Байтұрсынұлы мұрасын оқытудың өзектілігі. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2023;(4):83-88. https://doi.org/10.46914/2959-3999-2023-1-4-83-88

For citation:


Imakhanbet R.S., Kalybayeva Zh. The relevance of teaching Akhmet Baitursynuly’s legacy in primary schools. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2023;(4):83-88. https://doi.org/10.46914/2959-3999-2023-1-4-83-88

Қараулар: 11


ISSN 2959-3999 (Print)
ISSN 2959-4006 (Online)