Студенттердің білім алудағы дербестігін дамыту
https://doi.org/10.46914/2959-3999-2023-1-4-49-56
Аңдатпа
Қазіргі заманғы білім беру ортасы студенттердің кәсіби дамуының маңызды факторы ретінде білім беру дербестігін қалыптастыруды талап етеді. Зерттеудің мақсаты – білім беру дербестігін қалыптастыру кезеңдерін теориялық негіздеу және эксперименттік тексеру. Негізгі міндеттерге бар әдістерді зерделеу, дербестікті дамыту бағдарламасын әзірлеу және оның тиімділігін бағалау кірді. Жұмыста әдебиеттерді талдау, педагогикалық бақылау және диагностикалық сауалнамалар сияқты теориялық және эмпирикалық әдістер қолданылды. Зерттеу нәтижелері кезең-кезеңімен жүргізілетін тәсілдің маңыздылығын растады, бұл студенттердің мотивациясын, өзін-өзі ұйымдастыруын және рефлексиясын арттыруға мүмкіндік берді. Дайындалған бағдарлама білім беру мекемелерінде қолдануға бейімделіп, студенттердің кәсіби дайындығының табысты өтуіне ықпал етеді. Зерттеудің үлесі – білім беру дербестігін дамытуға бағытталған әдістеме жасау, бұл педагогикалық тәжірибені кеңейтуге мүмкіндік береді.
Автор туралы
Е. А. МарьясоваРесей
филос.ғ.к., доцент
Белгород қ.
Әдебиет тізімі
1. Novikov A.M. Scientific and experimental work in an educational institution. Moscow: Association “Professional Education”, 1998. 134 p.
2. Babansky Y.K. Optimisation of educational process: methodical foundations. Moscow: Prosveshchenie, 1977. 245 p.
3. Lerner I.Y. Problem-based learning. Moscow: Uchpedgiz, 1974. 193 p.
4. Lerner I.Y. Didactic bases of teaching methods. Moscow: Pedagogy, 1981. 186 p.
5. Shchukina G.I. Teaching methods as a component of the educational process // Problems of teaching methods in modern secondary school. M.: Pedagogy, 1980. P. 22–26.
6. Bogoyavlensky D.N. Mental activity techniques and their formation in schoolchildren // Voprosy Psychologii. 1969. No. 2. С. 25–38.
7. Krysin L.P. Explanatory dictionary of foreign-language words. Moscow: Russian language, 2005. 1210 p.
8. Vinogradov V.V. History of words // Russian Academy of Sciences. Department of Literature and Language: Scientific Council “Russian Language”. М.: 1999. 1138 с.
9. Humanitarian research in education: experience, reflections, problems / Edited by G.N. Prozumentova. Tomsk, 2002. 342 p.
10. Andreev V.I. Pedagogy: a training course for creative self-development. Kazan: Centre for Innovative Technologies, 2003. 608 p.
11. Sokolova Ju.V., Chalova O.A. Formation and development Features of independent work skills at the initial stages of higher professional education // World of Science. Pedagogy and psychology. 2020, no. 2(8).
12. Garanin M.A. Transport education in the world. Vocational Education and the Labour Market. 2020, no. 3(42), pp. 61–71.
13. Poletaikin A.N., Danilova L.F., Kostenko A.V. Technique for the automated construction of a competence model for training water transport specialists // Technical operation of water transport: problems and ways of development. 2019, pp. 144–149. URL: https://doi.org/10.24411/9999-038A-2019-00059
14. Guliy I.M., Sivertceva E.S. Modern trends of training specialists for innovative directions of transport development // Transportation Systems and Technology. 2018, no. 4. URL: https://doi.org/10.17816/transsyst20184464-76.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Марьясова Е.А. Студенттердің білім алудағы дербестігін дамыту. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2023;(4):49-56. https://doi.org/10.46914/2959-3999-2023-1-4-49-56
For citation:
Maryasova E.A. Development of students’ educational independence. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2023;(4):49-56. https://doi.org/10.46914/2959-3999-2023-1-4-49-56