Педагогтың ақпараттық және медиасауаттылығы
https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-1-81-87
Аңдатпа
Бұл мақалада «медиасауаттылық», «ақпараттық сауаттылық», «медиамәдениет», «медиабілім беру» ұғым дарына теориялық талдау жасалып, педагогтердің ақпараттық және медиасауаттылығын арттыру мәселелері қарастырылады. Ақпараттық технологиялар мен медианың білім беру жүйесіндегі рөлі артып отырған заманда педагогтердің кәсіби шеберлігін арттыру қажеттілігі айқындалады. Автор, ақпараттық көздердің жеке тұлғаны ақпараттандыру және дамытудағы маңыздылығын ескере отырып, педагогтердің медиасауаттылығын қалыптастырудың, сондай-ақ ақпарат көздеріне сыни талдау жүргізудің қажеттілігін атап өтеді. Мақалада педагогтерге ақпарат пен медианы тиімді пайдалану жолдары, сондай-ақ, біліктілікті арттыру жүйесінде педагогтердің медиасауаттылығын дамыту әдістері сараланған. Сонымен қатар, педагогтердің медиасауаттылығын арттыруға арналған оқу бағдарламасы ұсынылған.
Автор туралы
С. О. КомековаҚазақстан
п.ғ.м., аға оқытушы
Алматы қ.
Әдебиет тізімі
1. Jones S., Johnson A. Teaching Media Literacy in the Digital Age // Journal of Educational Technology. 2020, no. 15(2), pp. 101–120.
2. ҚР Президентінің «Әділетті Қазақстанның экономикалық бағдары» атты Қазақстан халқына Жолдауы». – 2023.
3. Жеңіс М. Қазіргі медиабілімнің даму жолдары // «Медиабілім беру және киберәлеуметтену» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. – Алматы: Қазақ университеті, 2014. – 215–218 бб.
4. UNESCO. The Seville Recommendation // Youth Media Education. – Paris: UNESCO, 2002.
5. Медиа ақпараттық сауаттылық: мұғалімдерге арналған ресурстық кітап. – Астана, 2018.
6. Epжaнoвa A.М. Мaccoвыe кoммyникaция и их влияниe нa глoбaльныe тpaнcфopмaции кyльтypы: диc. ... докт. филoc. нayк: 24.00.01. – Aлмaты, 2010. – 257 c.
7. Ахметова Л.С., Веревкин Т.Ю. и др. Медиаобразование в Казахстане: учебно-метод.пособие. – Алматы: Қазақ университеті, 2013. – 254 б.
8. Баймультдинова А.Ш. Медиа-развитие в Казахстане: взгляд в современность // Түркілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесі. ХҒТК материалдары. – Алматы, 2013. – 247–249 бб.
9. Блум Б. Taxonomy of Educational Objectives. New York: David McKay Company, 1956.
10. Исаева Г.Р., Сулейменова Л.Т. Ақпараттық және медиасауаттылықты дамыту // Қазақ тілі мен әдебиеті. – 2021. – № 12(3). – 45–50 бб.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Комекова С.О. Педагогтың ақпараттық және медиасауаттылығы. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2024;(1):81-87. https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-1-81-87
For citation:
Komekova S.О. Development of information literacy of teachers. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2024;(1):81-87. (In Russ.) https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-1-81-87