5–6 жастағы балалардың тілдік дамуын олардың әл-ауқатының өлшемі ретінде диагностикалау бойынша тәрбиешілердің құзыреттерін зерттеу
https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-1-71-80
Аңдатпа
Мақала 5–6 жастағы балалардың тілдік дамуын диагностикалау саласындағы тәрбиешілердің құзыреттерін зерттеуге арналған, олардың әл-ауқатының негізгі өлшемі ретінде қарастырылады. Зерттеудің мақ саты – мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу дамуын олардың әл-ауқатының өлшемі ретінде бақылаудағы тәрбиешілердің рөлін талдау, сондай-ақ сөйлеу дамуындағы ауытқуларды уақытылы анықтау және педагогикалық стратегияларды түзету үшін олардың құзыреттерінің маңыздылығы. Зерттеу міндеті: 5–6 жастағы балалардың тілдік дамуын тиімді диагностикалаудың олардың әл-ауқатының қлшемі ретіндегі әсерін теориялық талдау. Жұмыстың ғылыми маңыздылығы мектеп жасына дейінгі балалардың әл-ауқатына сөйлеу дамуының әсерін талдау болып табылады, бұл олардың әлеуметтік ортаға бейімделу механизмдерін түсінуге мүмкіндік береді. Зерттеудің практикалық маңыздылығы 5–6 жастағы балалардың тілдік дамуын диагностикалау бойынша тәрбиешілердің құзыреттіліктерін олардың әл-ауқатының өлшемі ретінде зерттеу сапасын жақсарту мүмкіндігімен байланысты.
Тірек сөздер
Авторлар туралы
Ә. ЖауқасынҚазақстан
докторант
Алматы қ.
А. И. Ахметова
Қазақстан
PhD, қауымдастырылған профессор
Алматы қ.
Р. А. Мукажанова
Қазақстан
п.ғ.к., қауымдастырылған профессор
Алматы қ.
Әдебиет тізімі
1. Скиннер Б.Ф. Поведение организмов: Экспериментальный анализ. – М.: Оперант, 2016. – 364 с.
2. Пиаже Ж. Психология интеллекта. – СПб.: Питер, 2003. – 192 с.
3. Выготский Л.С. Мышление и речь. – М.: Лабиринт, 1999. – 352 с.
4. Лингер Э.Х. Диагностика развития: Теория и практика. – Нью-Йорк: Academic Press, 1973. – 289 с.
5. Купер Дж.А. Диагностика через наблюдение: руководство для практиков. – Бостон: Houghton Mifflin, 1992. — 278 с.
6. Выготский Л.С. Мышление и речь. – М.: Лабиринт, 1999. – 352 с.
7. Леонтьев А.Н. Развитие памяти: Экспериментальное исследование высших психологических функций. – М.; Л.: Учпедгиз, 1931. – 280 с.
8. Бабанский Ю.К. Оптимизация учебно-воспитательного процесса. – М.: Просвещение, 1982. – 192 с.
9. Поддьяков Н.Н. Исследовательское поведение детей. – М.: Педагогика, 1977. – 144 с.
10. Селиванова Т.В. Диагностика речевого развития детей дошкольного возраста. – М.: Владос, 2005. – 128 с.
11. Зимняя И.А. Педагогическая психология. – М.: Логос, 2000. – 384 с.
12. Петрова А.В. Коррекция речевых нарушений у детей дошкольного возраста. – М.: Гуманитарный издательский центр ВЛАДОС, 2007. – 192 с.
13. Ингенкамп К. Педагогическая диагностика / пер. с нем. – М.: Педагогика, 1991. – 238 с.
14. Голубев Н.К., Битинас Б.П. Введение в диагностику воспитания. – М.: Педагогика, 1989. – 160 с.
15. Битинас Б.П. Педагогическая диагностика: сущность, функции, перспективы. – Вильнюс: Мокслас, 1985. – 200 с.
16. Гуткина Н.И. Психологическая готовность к школе: диагностика и коррекция. – М.: Сфера, 2000. – 128 с.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Жауқасын Ә., Ахметова А.И., Мукажанова Р.А. 5–6 жастағы балалардың тілдік дамуын олардың әл-ауқатының өлшемі ретінде диагностикалау бойынша тәрбиешілердің құзыреттерін зерттеу. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2024;(1):71-80. https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-1-71-80
For citation:
Zhaukassyn A., Аkhmetova А.I., Mukazhanova Р.А. Research competencies of educators to diagnose the language development of 5-6 years old children as a measure of their well-being. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2024;(1):71-80. (In Kazakh) https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-1-71-80