Кәсіби мәнді дағдылар қалыптастыруды жаңарту – мамандарды даярлаудың әдістемесін жетілдірудің маңызды компоненті
https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-1-64-70
Аңдатпа
Мақалада Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесін жетілдірудің маңыздылығы, оның ішінде шет тілдері мамандарын даярлауды сапалық деңгейде арттыру мақсатында қабылданатын нақты шаралар негізінде дәлелденеді. Шет тілдеріне оқытуда практикалық, сондай-ақ тәрбие мен білім беру мақсаттарын айқындау қажет. Оқыту мақсаттарын дұрыс қою және осы мақсаттарға сәйкес әдістемелерді қолданудың маңыздылығы атап өтіледі. Бұл принциптерді сақтамау оқыту нәтижелерін формальды бағалауға және нақты жетістіктерге емес, күтулерге негізделген субъективті бағалауларға әкелуі мүмкін. Мақаланың мақсаты – жоғары оқу орындарында шет тілін оқытудың мәселелерін талқылау және болашақта оның оқытылу перспективаларын қарастыру. Оқыту әдістемесінің негізгі кемшіліктерінің бірі – әдістемелік көзқарастың біржақты түсіндірілуі мен шешілуі. Мақалада шет тілін үйрену барысында сөйлеу әрекеттерінің түрлі түрлерінің арақатынасы мен өзара әрекеттесу мәселелері, шет тілін меңгеруге деген мотивация, тілдік материалды ұйымдастыру мен оны меңгеру, сондай-ақ ана тілінің шет тілін меңгерудегі рөлі талданады.
Автор туралы
Г. З. МұсабековаҚазақстан
п.ғ.к., профессор
Алматы қ
Әдебиет тізімі
1. Zheleznova E.G. Scientific Bulletin of the Southern Institute of Management // Linguistics and Literary Studies (Journal). 2019, pp. 110–115.
2. Salimova K.M. Collection of tasks “Communicative-Situational Exercises in Russian Language”. 2021.
3. Bim I.L. The Methodology of Foreign Language Teaching as a Science and Problems of the School Textbook. Moscow: Russian Language, 1977. URL: https://doi.orq/10.30853/filnauki.2019.8.57
4. Kalashnikova S.V. Formation of a Minimum Vocabulary in the Discipline “Foreign Language” in Educational Institutions of the Ministry of Internal Affairs of Russia. Tambov, 2019. Volume 12. Issue 8. Р. 290–293. URL: www.gramota.net/editions/2.html
5. Lvov M.R. Dictionary-Reference on Methodology: A Guide for Students of Pedagogical Universities and Colleges. Moscow: Academia: Higher School, 1999. Р. 163–164.
6. Jakobson R. On Linguistic Aspects of Translation. Issues in Translation Theory in Foreign Linguistics. Moscow, 1978. Р. 16–24.
7. Khrabrova V.E. Formation of Lexical Competence in English Language Learning through Intensive Work with Texts // Fundamental Research. 2013. No. 10(13). Р. 3022–3028.
8. Moskalkin L.V. Collection of Articles by the International Research Organization “Cognito” on the Materials of the VII International Scientific and Practical Conference “Current Problems of Science in the 21st Century”. Moscow, St. Petersburg, 2016. Р. 24–33.
9. Shatilov S.F. Theoretical Sources of the Concept of Speech Skills and Abilities. 2020. Р. 7–16. DOI: 10.33910/1992-6464-2020-198-7-16.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Мұсабекова Г.З. Кәсіби мәнді дағдылар қалыптастыруды жаңарту – мамандарды даярлаудың әдістемесін жетілдірудің маңызды компоненті. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2024;(1):64-70. https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-1-64-70
For citation:
Mussabekova G.Z. Updating the formation of professionally significant skills as a component of professional training of specialists in improving teaching methods. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2024;(1):64-70. https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-1-64-70