Педагогикалық шешімдерді қолдаудың сараптамалық жүйесін әзірлеу
https://doi.org/10.46914/2959-3999-2025-1-1-51-56
Аңдатпа
Қазіргі білім беру технологиялары оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеретін дербестендірілген оқытуға көбірек бағытталуда. Бұл үдерісте педагогикалық диагностика маңызды рөл атқарады, өйткені ол студенттердің білім деңгейін, оқу стилін және ықтимал қиындықтарын анықтауға мүмкіндік береді. Бұл мақалада педагогикалық диагностика негізінде бейімделген оқытуды қолдауға арналған сараптамалық жүйені әзірлеу мәселесі қарастырылады. Мұндай жүйені құрудың негізгі қағидаттары, соның ішінде диагност икалық деректерді талдау, дербестендірілген оқыту траекторияларын қалыптастыру және жасанды интеллект әдістерін интеграциялау қарастырылады. Ерекше назар білімді бағалау процесін автоматтандыруға және оқытушыларды интеллектуалды қолдауға бөлінеді. Қолданыстағы тәсілдер талданып, оқыту процесін дербестендіру арқылы білім сапасын арттыруға бағытталған сараптамалық жүйенің тұжырымдамалық моделі ұсынылады.
Авторлар туралы
Т. Н. МауленовҚазақстан
Мауленов Т.Н., магистрант,
Алматы қ.
Н. О. Мауленов
Қазақстан
Мауленов Н.О., т.ғ.к., доцент,
Алматы қ.
Әдебиет тізімі
1. Brusilovsky P., Millán E. User Models for Adaptive Hypermedia and Adaptive Educational Systems // The Adaptive Web. Springer, 2007.
2. Mislevy R.J., Behrens J.T., Dicerbo K.E., Levy R. Design and Discovery in Educational Assessment: Evidence-Centered Design, Psychometrics, and Educational Data Mining // Journal of Educational Data Mining, 2012.
3. Woolf B.P. Building Intelligent Interactive Tutors: Student-Centered Strategies for Revolutionizing E-Learning. Elsevier, 2009.
4. Смирнов С.Д. Информационные технологии в образовании: теория и практика. – Москва: Академия, 2018.
5. Петров А.В. Адаптивные образовательные технологии в цифровой школе // Вестник цифрового образования. – 2020. – № 5(2). – С. 45–52.
6. Коршунов М.А., Беляев О.Н. Разработка экспертных систем в педагогике: основные подходы и перспективы // Образовательные технологии и общество. – 2019. – № 22(4). – С. 87–96.
7. Евдокимов В.А. Искусственный интеллект и экспертные системы в образовательном процессе // Современные проблемы образования. – 2021. – № 14(3). – С. 33–42.
8. Brown J.S., Duguid P. The Social Life of Information (2nd ed.). Harvard Business Review Press, 2017.
9. Anderson J.R. Cognitive Psychology and Its Implications (9th ed.). Worth Publishers, 2019.
10. Лазарев В.С. Использование машинного обучения в педагогической диагностике // Образование и наука. – 2022. – № 10(6). – С. 121–130.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Мауленов Т.Н., Мауленов Н.О. Педагогикалық шешімдерді қолдаудың сараптамалық жүйесін әзірлеу. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2025;(1):51-56. https://doi.org/10.46914/2959-3999-2025-1-1-51-56
For citation:
Maulenov Т.N., Мaulenov N.О. Development of an expert system to support pedagogical decisions. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2025;(1):51-56. (In Russ.) https://doi.org/10.46914/2959-3999-2025-1-1-51-56