Z ұрпағының студенттеріне экономикалық теорияны оқытуда инновациялық әдістерін қолдану тәжірибесі
https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-4-38-47
Аңдатпа
Бұл мақала экономикалық теорияны оқытудағы инновациялық әдістерді талдау мен енгізуге арналған, оның мақсаты – Z ұрпағының студенттері үшін білім беру процесінің тиімділігін арттыру. Зерттеудің мақсаты – зумерлерге арналған экономикалық теорияны оқыту әдістерін жаңғыртудың перспективалық бағыттарын анықтау, олардың тиімділігін бағалау және оқытушылар үшін оңтайлы шешімдер ұсыну. Жұмыстың негізгі идеялары білім беру процесіне интерактивті технологияларды, іскерлік және рөлдік ойындарды, кейсәдісті, геймификацияны және цифрлық құралдарды енгізуді қамтиды. Зерттеудің ғылыми және прак тикалық маңыздылығы Z ұрпағының ерекшеліктері мен талаптарына сәйкес білім беру бағдарламаларын бейімдеу қажеттілігімен анықталады. Инновациялық тәсілдің өзектілігі қарастырылады, жаңа әдістердің артықш ылықтары мен олардың зумерлердің білім сапасына әсері талданады. Зерттеу әдістемесі инновациялық оқытуға арналған теориялық тәсілдерді талдауды, дәстүрлі және заманауи әдістерді салыстырмалы талдауды, сондай-ақ «Туран» университетінде экономикалық теорияны оқытудың инновациялық әдістерін енгізу тәжірибесіне негізделген эмпирикалық зерттеуді қамтиды. Зерттеу нәтижелері инновациялық әдістерді қол дану студенттердің белсенділігін арттыруға, материалды меңгеруді жақсартуға және кәсіби қызметте сұранысқа ие практикалық дағдыларды дамытуға мүмкіндік беретінін көрсетеді. Зерттеудің құндылығы – Қазақстанның транзиттік экономикасының сын-қатерлеріне дайын, білікті мамандарды даярлау үшін білім беру процесінде инновациялық әдістерді қолданудың ғылыми негізделуінде. Зерттеудің практикалық маңыздылығы Z ұрпағы студенттерінің оқыту ерекшеліктеріне бейімделген әдістерді қолдану мүмкіндігінде, сондай-ақ оқытушыларға арналған практикалық ұсыныстарды әзірлеуде жатыр.
Автор туралы
С. Н. СансызбаевҚазақстан
Сансызбаев С.Н., э.ғ.д., профессор,
Алматы қ.
Әдебиет тізімі
1. Riley Geoff. Economics Teaching & Learning with AI: Tools for Students & Teachers. 2025. URL: https://www.tutor2u.net/economics/blog/economics-teaching-learning-with-ai-tools-for-students-teachers
2. Xia Q., Weng X., Ouyang F. et al. A scoping review on how generative artificial intelligence transforms assessment in higher education // Educ Technol High Educ. 2024, no. 21, p. 40. URL: https://doi.org/10.1186/s41239-024-00468-z
3. Сансызбаев С.Н. Экономикалық теория: oқу құралы. – Алматы: «Adal kitap», 2024. – 240 б.
4. Сансызбаев С.Н. Экономическая теория: учебное пособие. – Алматы: «Adal kitap», 2024. – 243 с.
5. Siegfried J., Colander D. What does critical thinking mean in teaching economics?: The big and the little of it // The Journal of Economic Education. 2021, no. 53(1), pp. 71–84. URL: https://doi.org/10.1080/00220485.2021.2004278
6. Dingari Sahithi. Cracking the Code: How to Engage Generation Z in Meaningful Learning Experiences. 2025. URL: https://blog.commlabindia.com/elearning-design/corporate-training-learning-strategies-genz
7. Pursell Hattie. What is Peer Learning? Definition, Purpose and Benefits. 2024. URL: https://guider-ai.com/blog/what-is-peer-learning/
8. Djumaevna N.N. Basic Interactive Methods of Teaching Economics // Miasto Przyszłości. 2025, no. 56, pp. 244–250. URL: https://miastoprzyszlosci.com.pl/index.php/mp/article/view/6001
9. Rogmans Tim. The Impact of an Online Macroeconomics Simulation Game on Student Engagement and Performance. MPRA Paper 115283, University Library of Munich, Germany. 2022. URL: https://ideas.repec.org/p/pra/mprapa/115283.html
10. Национальный план развития Республики Казахстан до 2029 года. Указ Президента Республики Казахстан от 30 июля 2024 года № 611 // Информационно-правовая система нормативных правовых актов Республики Казахстан «Әділет». URL: https://adilet.zan.kz/rus/docs/U2400000611 (дата обращения: 10.03.2025)
11. Iannace A.M., Bisanti M., Piazzoli A. Evaluation of game-based teaching systems in economics courses // Front. Educ. 9:1330057. 2024. URL: https://www.researchgate.net/publication/380464762_Evaluating_gamebased_teaching_systems_in_economics_courses/link/663dae9c7091b94e930f3c58/download.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Сансызбаев С.Н. Z ұрпағының студенттеріне экономикалық теорияны оқытуда инновациялық әдістерін қолдану тәжірибесі. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2024;(4):38-47. https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-4-38-47
For citation:
Sаnsyzbаyеv S.N. Experience in applying innovative methods of teaching economic theory for generation Z students. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2024;(4):38-47. (In Russ.) https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-4-38-47