Preview

Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy

Кеңейтілген іздеу

Педагогикалық диагностика негізінде бейімделген оқытуды қолдау үшін білім қорын дамыту

https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-4-31-37

Толық мәтін:

Аңдатпа

Бұл мақалада педагогикалық диагностика негізінде бейімделген оқытуды қолдау үшін білім қорын дамыту процесі қарастырылады. Бейімделіп оқыту білім берудегі тұлғаланған тәсілдердің маңызды құралына айналып, білім беру процесін оқушылардың жеке ерекшеліктеріне қарай динамикалық түрлендіруге мүмкіндік береді. Педагогикалық диагностиканың оқушылардың күшті және әлсіз жақтарын анықтаудағы, сондай-ақ дараланған оқыту траекториясын қалыптастырудағы рөліне ерекше назар аударылады. Мақалада диагностикалық деректерді өңдеу мен интерпретациялауды автоматтандыру үшін жасанды интеллект, сараптамалық жүйелер мен аналитикалық құралдарды пайдалана отырып, қолданыстағы әдістер мен тәсілдер талданады. Білім беру стратегияларын неғұрлым дәл диагностикалау мен оңтайландыруды қамтамасыз ету арқылы білім беру процесінің тиімділігін айтарлықтай арттыра алатын білім қорының тұжырымдамалық моделі ұсынылған.

Автор туралы

Н. О. Мауленов
Q University
Қазақстан

Мауленов Н.О., т.ғ.к., доцент,

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Белова Е.В. Психолого–педагогическая диагностика в образовательном процессе. Психология и педагогика: методика и проблемы практического применения. – 2015. – С. 45–52. URL: https://psychology.snauka.ru/2015/10/6015

2. Гуров В.Н. Педагогическая диагностика успешности обучения учащихся в контексте информатизации образования / Диссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – 2008. – С. 120–135. URL: https://www.dissercat.com/content/pedagogicheskaya–diagnostika–uspeshnosti–obucheniya–uchashchikhsya–v–kontekste–informatizats

3. Беспалько В.П. Теоретические основы педагогической диагностики в условиях цифровой трансформации образования: методическое пособие. – 2020. – С. 101–115. URL: https://s.siteapi.org/db33f211b111f03/docs/g89rkrqzgg000kkg88w84w0owckwg4

4. Кравченко О.А., Смирнов В.П. Анализ современных подходов к педагогической диагностике в цифровом образовательном пространстве // Журнал модернизации профессионального образования. – 2020. – № 3. – С. 45–52. URL: https://psyjournals.ru/journals/jmfp/archive/2020_n3/Kravchenko_et_al

5. Соловьев А.А., Иванова Н.В. Адаптивные образовательные технологии в цифровой среде // Информационные технологии и аналитика. – 2021. – № 3. – С. 78–85. URL: https://info.infojournal.ru/jour/article/view/974

6. Гончаров А.П. Адаптивное обучение как новая образовательная технология. – М.: КиберЛенинка, 2018. – С. 10–18. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/adaptivnoe–obuchenie–kak–novaya–obrazovatelnaya–tehnologiya

7. Лаптев С.И., Михайлова Е.В. Адаптивное образование: сущность и условия реализации. – М.: КиберЛенинка, 2019. – С. 22–30. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/adaptivnoe–obrazovanie–suschnost–i–usloviya–realizatsii

8. Козырев Г.И., Писарева М.Н. Применение цифровых образовательных технологий в адаптивном обучении. – М.: Институт образования НИУ ВШЭ, 2020. – С. 50–58. URL: https://ioe.hse.ru/pubs/share/direct/408115484.pdf

9. Brusilovsky P., Millán E. User Models for Adaptive Hypermedia and Adaptive Educational Systems // The Adaptive Web, Lecture Notes in Computer Science. 2007, vol. 4321, рр. 1–23. URL: https://doi.org/10.1007/978–3–540–72079–9_1

10. Shute V.J., Zapata–Rivera D. Adaptive Technologies // Handbook of Research on Educational Communications and Technology. Routledge, 2008. Р. 85–98.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Мауленов Н.О. Педагогикалық диагностика негізінде бейімделген оқытуды қолдау үшін білім қорын дамыту. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2024;(4):31-37. https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-4-31-37

For citation:


Maulenov N.O. Development of a knowledge base to support adaptive learning based on pedagogical diagnostics. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2024;(4):31-37. (In Kazakh) https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-4-31-37

Қараулар: 64


ISSN 2959-3999 (Print)
ISSN 2959-4006 (Online)