Жасөспірімдерде коммуникативті құзыреттілікті қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері
Аңдатпа
Орта білім берудің дамуы мектеп оқушыларының жеке басының дамуына қойылатын талаптардың өзгеруіне себеп болды. Бүгінгі таңда әсіресе жасөспірім кезінде коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру ерекше өзекті болып табылады. бұл міндетті іске асыру мектептердің педагогтары мен психологтарынан осы мәселенің теориялық және қолданбалы аспектілерін жан-жақты зерттеуді талап етеді. Қазіргі қоғамдағы жоғары бейімделу мен тәуелсіздікке қойылатын талап жасөспірімдерден басқалармен байланыс орнатуды және қарым-қатынас орнатуды талап етеді. Олардың болашақ кәсіби қызметінің сәттілігі осыған байланысты. Осыған байланысты біз жасөспірімдердің коммуникативтік дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыру және дамыту үшін әлеуметтік-психологиялық тренингтерді қолдана отырып қалыптастырушы эксперимент ұйымдастырдық.
Авторлар туралы
К. К. ТусубековаҚазақстан
пед. ғ. к., аға оқытушы
Алматы
Г. А. Ардабаева
Қазақстан
мұғалім
Алматы
М. А. Беккожанова
Қазақстан
психолог-маман
Алматы
Ж. Т. Жангозина
Қазақстан
дефектолог-мұғалім
Алматы
Әдебиет тізімі
1. Леонтьев А. А. Психология общения : 3-е изд. / А. А. Леонтьев. – М.: Смысл, 1999. – 365 с.
2. Ломов Б. Ф. Проблемы общения в психологии / Б. Ф. Ломов. – М.: Владос, 2001.
3. Рагозина Г. А. Значение компетентностной парадигмы в образовании / Г. А. Рагозина, И. В. Коняхина // Приволжский научный вестник. – 2014. – № 2 (30). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/znachenie-kompetentnostnoy-paradigmy-v-obrazovanii (дата обращения: 28. 12. 2022)
4. Hymes D. On communicative competence // J. Pride, J. Holmes (Eds.). Sociolinguistics. Harmondsworth, England: Penguin Books, 1972, pp. 269–93.
5. Canale M., Swain M. Theoretical Bases of Communicative Approaches to Second Language Teaching and Testing // Applied Linguistics, 1980, no. 1, pp. 1–47.
6. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика : учебное пособие для студ. линг. ун-тов и фак. ин. яз. высш. пед. учеб. заведений : 5-е изд., стереоп. / Н. Д. Гальскова, Н. И. Гез. – М.: Издательский центр «Академия», 2008. – 336 с.
7. Зимняя И. А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования / И. А. Зимняя. URL: http://www.rsuh.ru/article.html?id=50758
8. Издательство: Академия. Серия: Высшее образование, 2013. – 368 с. ISBN: 5-7695-1523-6.
9. Бодалев А. А. Психология общения : Энциклопедический словарь / А. А. Бодалев. – М.: Когито-Центр, 2011. – 600 с.
10. Лисина М. И. Проблемы онтогенеза общения / М. И. Лисина // Теоретическая и экспериментальная психология. – 2009. – № 2. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/problemy-ontogeneza-obscheniya (дата обращения: 28. 12. 2022)
11. Глозман Ж. М. Нейропсихологическая диагностика детей школьного возраста / Ж. М. Глозман, А. Е. Соболева. – М.: Артопринт, 2014.
12. Savignon S. J. Communicative competence: Theory and classroom practice. Reading, MA: Addison-Wesley. 1983.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Тусубекова К.К., Ардабаева Г.А., Беккожанова М.А., Жангозина Ж.Т. Жасөспірімдерде коммуникативті құзыреттілікті қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2022;(1):78-85.
For citation:
Tussubekova К.K., Ardabaeva G.A., Bekkozhanova M.A., Zhangozina Zh.T. Psychological and pedagogical features of the formation of communicative competence in adolescents. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2022;(1):78-85. (In Russ.)