Preview

Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy

Кеңейтілген іздеу

Позитивті педагогика: студенттердің эмоциналды әл-ауқатын қолдау жолдары

https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-2-54-58

Толық мәтін:

Аңдатпа

Бұл мақалада позитивті педагогика ұғымының мәні мен оның студенттердің эмоционалды әл-ауқатына әсері қарастырылады. Жоғары білім беру жүйесінде эмоционалды тұрақтылық пен психологиялық қолдаудың маңызы артып келе жатқандықтан, оқытушыларға студенттердің мотивациясын арттыру, олардың өзіне деген сенімін нығайту және стрессті басқару дағдыларын дамыту жолдарын меңгеру қажет. Мақалада қолайлы психологиялық орта қалыптастыру, кері байланыстың мотивациялық рөлі, эмоционалды интеллектті дамыту және студенттердің өзін-өзі дамытуына жағдай жасау сияқты негізгі тәсілдер талданады. Сонымен қатар, позитивті педагогиканы практикада қолданудың тиімді әдістері ұсынылады.

Автор туралы

Т. Қ. Қарпықова
«Тұран» университеті
Қазақстан

 п.ғ.м., сениор-лектор 

 Алматы қ. 



Әдебиет тізімі

1. Айтмұхамбетова Ш.Б., Қасымханова А.Н. «Позитивті педагогиканың білім беру жүйесіндегі рөлі» // Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің хабаршысы. – 2020. – № 3. – 45–52. – Б. 46–50.

2. Құдайбергенова К.Қ. Жоғары білім берудегі позитивті педагогиканың рөлі // Қазақ білім академиясының хабаршысы. – 2020. – № 4. – Б. 113–115.

3. Ахметова С.М., Оразбаев Б.К. «Цифрлық технологиялар және студенттердің эмоционалды әлауқаты» // Қазақстан педагогикалық зерттеулері журналы. – 2021. – № 2. – 78–85. – С. 80–83.

4. Селигман М. Цветущий ум: наука счастья и благополучия. – Москва: Альпина Паблишер, 2019. – С. 45–60.

5. Двек К. Гибкое сознание: новый взгляд на психологию развития взрослых и детей. – Москва: Манн, Иванов и Фербер, 2017. – С. 58–72. 6 Ryan R.M., Deci E.L. Self-Determination Theory: Basic Psychological Needs in Motivation, Development, and Wellness. Guilford Publications. 2020. P. 90–105.

6. Фредриксон Б. Позитивность: Как открыть силу радости, уверенности и оптимизма. – СанктПетербург: Питер, 2019. – С. 75–90.

7. Zull J.E. The Brain, Learning, and Development: A Case for Optimism. Stylus Publishing. 2019. P. 88– 97. 9 Csikszentmihalyi M. Finding Flow: The Psychology of Engagement with Everyday Life. New York: Basic Books. 2020. P. 45–60.

8. Хамари Ю., Коивисто Ю., Сарса Х. Игрофикация в образовании: анализ эмпирических исследований // Труды 54-й Гавайской международной конференции по системным наукам. – 2021. – С. 3025– 3030.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Қарпықова Т.Қ. Позитивті педагогика: студенттердің эмоциналды әл-ауқатын қолдау жолдары. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2024;(2):54-58. https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-2-54-58

For citation:


Karpykova T.K. Positive Pedagogy: Ways to Support Students’ Emotional Well-Being. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2024;(2):54-58. (In Kazakh) https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-2-54-58

Қараулар: 34


ISSN 2959-3999 (Print)
ISSN 2959-4006 (Online)