Университеттік білім берудегі инновациялық стратегиялар мен технологиялар: қазіргі заманғы зерттеулерге жүйелі шолу
https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-2-43-53
Аңдатпа
Қазіргі заманғы университеттік білім беру елдің тұрақты әлеуметтік-экономикалық дамуын қамтама сыз етуге қабілетті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған. Бұл мақсатты іске асыру әлемдік білім беру жүйесінің жаңа сын-қатерлері мен трендтеріне жауап беретін инновациялық стратегиялар мен кәсіби даярлау технологияларын интеграциялау шартымен мүмкін болады. Зерттеудің мақсаты мамандарды даярлаудың инновациялық стратегиялары мен технологияларын зерттеу және жүйелеу болып табылады. Зерттеудің негізгі бағыттары: инновацияларды енгізудің басым стратегияларын, осы проблема бойынша зерттеулердің серпінін айқындау, инновациялық стратегиялар мен технологияларды интеграциялау проб лемасы бойынша жарияланымдардың мағыналық блоктарын жүйелеу болып табылады. Қазақстан Рес публикасы Жоғары білім және ғылым министрлігінің Ғылым және жоғары білім саласындағы сапаны қам тамасыз ету комитеті шығаруға ұсынған MDPI SCOPUS деректер платформасының «Педагогикалық ғы лымдар» журналының және «Білім беру, педагогикалық ғылымдар» бағыты бойынша журналдар базасының жарияланымдарына контент-талдау және тақырыптық талдау жүзеге асырылды. Басылымдардың халықара лық және қазақстандық базаларын салыстырмалы талдау қазақстандық зерттеулердің мағыналық және мазмұндық блоктарының ерекшеліктерін және білім беру технологияларын қолданудағы басымдықтарды анықтауға мүмкіндік берді. Зерттеудің құндылығы инновациялардың әлемдік тәжірибесін Қазақстан Рес публикасының жоғары білім беру жүйесіне интеграциялау перспективаларын айқындаудан тұрады. Зерт теудің практикалық маңыздылығы университеттер оқытушылары қолданатын оқытудың қолданылатын технологиялары мен әдістерінің ауқымын кеңейту мүмкіндігінен тұрады.
Авторлар туралы
Л. О. СәрсенбаеваҚазақстан
пс.ғ.к., қауымдастырылған профессор
Алматы қ.
Т. П. Васько
Қазақстан
PhD, қауымдастырылған профессор
Алматы қ.
Әдебиет тізімі
1. Howard P.G. Twenty-First Century Learning as a Radical Re-Thinking of Education in the Service of Life. Education Sciences. 2018, no. 8, p. 189. URL: https://doi.org/10.3390/educsci8040189.
2. St. John E.P. Higher Education in Post-Neoliberal Times: Building Human Capabilities in the Emergent Period of Uncertainty // Education Sciences. 2023, no. 13, p. 500. URL: https://doi.org/10.3390/educsci13050500
3. Sousa M.J., Suleman F., Melé P.M., Gómez J.M. New Research and Trends in Higher Education // Education Sciences. 2021, no. 11, p. 456. URL: https://doi.org/10.3390/educsci11090456
4. Концепция развития высшего образования и науки в Республике Казахстан на 2023–2029 годы, утверждена Постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 марта 2023 года № 248.
5. Rodríguez Jiménez C., Sanz Prieto M., Alonso García S. Technology and Higher Education: A Bibliometric Analysis // Education Sciences. 2019, no. 9, p. 169. URL: https://doi.org/10.3390/educsci9030169
6. Androutsos A., Brinia V. Developing and Piloting a Pedagogy for Teaching Innovation, Collaboration, and Co-Creation in Secondary Education Based on Design Thinking, Digital Transformation, and Entrepreneurship // Education Sciences. 2019, no. 9, p.113. URL: https://doi.org/10.3390/educsci9020113
7. Pološki Vokić N., Aleksić A. Are Active Teaching Methods Suitable for All Generation Y students?— Creativity as a Needed Ingredient and the Role of Learning Style. Education Sciences. 2020, no. 10, p. 87. URL: https://doi.org/10.3390/educsci10040087
8. Savery J.R. Overview of problem-based learning: Definitions and distinctions // Interdisciplinary Journal of Problem-Based Learning. 2006, no. 1, pp. 8–20.
9. Ngereja B., Hussein B., Andersen B. Does Project-Based Learning (PBL) Promote Student Learning? A Performance Evaluation // Education Sciences. 2020, no. 10, p. 330. URL: https://doi.org/10.3390/educsci10110330
10. Alamri M.M. Using Blended Project-Based Learning for Students’ Behavioral Intention to Use and Academic Achievement in Higher Education // Education Sciences. 2021, no. 11, p. 207. URL: https://doi.org/10.3390/educsci1105020
11. Jaiswal A., Karabiyik T., Thomas P., Magana A.J. Characterizing Team Orientations and Academic Performance in Cooperative Project-Based Learning Environments // Education Sciences. 2021, no. 11, p. 520. URL: https://doi.org/10.3390/educsci11090520
12. Molina-Torres M.-P. Project-Based Learning for Teacher Training in Primary Education // Education Sciences. 2022, no. 12, p. 647. URL: https://doi.org/10.3390/educsci12100647
13. Townley A.L. Teaching and Learning Science in the 21st Century: Challenging Critical Assumptions in Post-Secondary Science // Education Sciences. 2018, no. 8, p. 12. URL: https://doi.org/10.3390/educsci8010012
14. Brown B., Friesen S., Beck J., Roberts V. Supporting New Teachers as Designers of Learning // Education Sciences. 2020, no. 10, p. 207. URL: https://doi.org/10.3390/educsci10080207
15. Chu M.-W., Brown B., Friesen S. Psychometric properties of the design-based professional learning for teachers survey // Professional Developmtnt in Educanion. 2020, no. 48(4), pp. 594–610.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Сәрсенбаева Л.О., Васько Т.П. Университеттік білім берудегі инновациялық стратегиялар мен технологиялар: қазіргі заманғы зерттеулерге жүйелі шолу. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2024;(2):43-53. https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-2-43-53
For citation:
Sarsenbaeva L.O., Vasko T.P. Innovative Strategies and Technologies in University Education: a Systematic Review of Contemporary Research. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2024;(2):43-53. (In Russ.) https://doi.org/10.46914/2959-3999-2024-1-2-43-53