Жастардың білім беру саласындағы ынтымақтастық қабілетін диагностикалау
https://doi.org/10.46914/2959-3999-2023-1-4-63-74
Аңдатпа
Қазіргі заманғы әлеуметтік-экономикалық өзгерістер мен қоғамның қарқынды дамуы жағдайында ынтымақтастық табысты әлеуметтену мен кәсіби дамуға қажетті негізгі құзыреттердің бірі болып табылады. Ұжымда тиімді өзара әрекеттесу, топпен жұмыс істеу, әртүрлі әлеуметтік жағдайларға бейімделу қабілеті жеке тұлғаның дамуын ғана емес, сонымен қатар әлеуметтік интеграцияны қамтамасыз ететін маңызды дағды болып табылады. Зерттеудің мақсаты – жастардың ынтымақтастық технологияларын қалыптастыру моделін сынақтан өткізу. Негізгі міндеттер – дағдылардың ағымдағы деңгейін түзету, әлеуметтік-педагогикалық бағ дарламаны әзірлеу және нәтижелерді талдау. Зерттеудің әдістемесі тесттерді, кейстерді, рефлексиялық тәжірибелерді және деректерді өңдеудің статистикалық әдістерін пайдалануға негізделеді. Экспериментке 17–23 жас аралығындағы, әртүрлі әлеуметтік топтардың өкілдері болып табылатын және әлеуметтік өмір тәжірибесі бар 264 адам қатысты. Зерттеу нәтижелері қатысушылардың көпшілігінің когнитивтік және әрекеттік құзыретінің төмен деңгейін, ал эмоционалды-мотивациялық компонентінің жоғары деңгейін көрсеткенін көрсетті. Ұсынылған модель когнитивтік және кәсіпкерлік құзыреттіліктер көрсеткіштерін арттыруға мүм кіндік береді. Жұмыстың құндылығы тиімді диагностикалық құралдар мен бәсекеге қа білеттілікті қалыптастыру бағдарламасын әзірлеуде, бұл әлеуметтік-мәдени қызмет әдістемесін дамытуға ықпал етеді. Практикалық жаңашылдығы – әзірленген модельді білім беру саласында жастармен жұмыс істеуге қолдану мүмкіндігі.
Авторлар туралы
И. В. БогомазоваРесей
э.ғ.к., доцент
Белгород қ.
М. Ж. Конырбеков
Қазақстан
PhD, қауымдастырылған профессор
Алматы қ.
Әдебиет тізімі
1. Sikorskaya L.E. Pedagogical potential of voluntary activity in the socialization of student youth: author’s abstract / dis.of doctor of Pedagogical sciences. M.: Moscow Humanitarian University, 2011, 42 p.
2. Ermilova A.V., Isakova I.A. Specifics of volunteer activity in modern Russia: international practice // Bulletin of PNRPU. Socio-economic sciences. 2017. No. 4. Р. 54.
3. Zemlyanskaya E.N. Критериальное изменение образовательных достижений студентов вуза // Педагогика: вопросы теории и практики. – 2020. – № 2. – С. 142–147.
4. Belbina R.M. Belbin’s Test. URL: http://www.psyworld.info/online-testy/test-belbina (accessed: 10.12.2024).
5. Bordovskaya S.Y. Assessment of the level of formation of key competencies of future workers using the case method // Bulletin of TSPU. 2011. No. 13. P. 226–230.
6. Rusakova T.S. Competence of cooperation: evaluation criteria and tools // Bulletin of the Alexander Grigoryevich and Nikolai Grigoryevich Stoletov Vladimir State University. Series: Pedagogical and psychological sciences. 2021. No. 46(65). P. 132–137.
7. The “number” test. URL: https://psytests.org/psystate/san-run.html (accessed: 10.08.2024).
8. Londadzhim T. Sociocultural adaptation: essence and functions // All-Russian Journal of Scientific Publications. 2011. No. 8(9). P. 76–78.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Богомазова И.В., Конырбеков М.Ж. Жастардың білім беру саласындағы ынтымақтастық қабілетін диагностикалау. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2023;(4):63-74. https://doi.org/10.46914/2959-3999-2023-1-4-63-74
For citation:
Bogomazova I.V., Konyrbekov М.Zh. Diagnosis of Young People’s Ability to Cooperate in the Educational Sphere. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2023;(4):63-74. https://doi.org/10.46914/2959-3999-2023-1-4-63-74