Preview

Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy

Кеңейтілген іздеу

ЖОО оқытушысының білім беруді цифрландыру жағдайындағы кәсіби іс-әрекетінің психологиялық-педагогикалық аспектілері

Толық мәтін:

Аңдатпа

   Жоғары білім беруді цифрландыру ЖОО оқытушыларының педагогикалық іс-әрекетіндегі өзгерістерді тудырып, оқытудың онлайн-форматы сияқты жаңа оқыту түрін алып келді. Мұндай білім беру жүйесіндегі трансформация өзінің теориялық және қолданбалы астарларын жан-жақты зерттеуді талап етеді. Цифрлық технологиялардың оқыту процесінде кеңінен қолданылуы өз кезегінде оқытушылар тарапынан өздерінің осындай оқыту түрлеріне қатысты кәсіби біліктерін арттыруды, жалпы цифрлық сауаттылықтарын қалыптастыруды қажет етеді. Осылайша қазіргі білім берудегі өзгерістер заманауи қоғам дамуына сәйкес келетін кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттер мен арнайы дағдыларының дамуын шарттайды. оқытушыға жаңа талаптар жүйесін қояды. Сол себептен ЖОО-да цифрлық білім беруді жүзеге асыру мәселесі бойынша отандық және шетелдік педагог-психологтардың тәжірибелерін талдау маңызды болып табылады. Сонымен қатар, оқытушылардың университеттегі білім беру процесінде цифрлық технологияларды пайдалануға даярлығы эмпирикалық зерттеу мәліметтерімен нақтыланды.

Авторлар туралы

М. К. Аманова
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті,
Қазақстан

магистрант

Алматы



Ж. Ж. Бейсенова
«Каспий» қоғамдық университеті
Қазақстан

пс. ғ. к., қауымдастырылған профессор

Алматы



Ж. Н. Сабирова
«Х. Досмұхамедов атындағы Атырау университеті» КеАҚ
Қазақстан

пс. ғ. к., қауымдастырылған профессор

Атырау



И. К. Аманова
«Тұран» университеті
Қазақстан

пс. ғ. к., қауымдастырылған профессор

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Bendik Bygstad, Egil Øvrelid, Sten Ludvigsen, Morten Dæhlen. From dual digitalization to digital learning space: Exploring the digital transformation of higher education // Computers & Education, 2022, volume 182, pp. 104–463. ISSN 0360-1315.

2. Toader T., Safta M., Titirisca C., Firtescu B. Effects of Digitalisation on Higher Education in a Sustainable Development Framework – Online Learning Challenges during the COVID-19 Pandemic // Sustainability, 2021, no. 13, p. 6444.

3. Годин В. Digitalization of Education: Models and Methods / В. Годин, А. Терехова // Экономические и гуманитарные исследования регионов. – 2021. – № 2.

4. Колыхматов В. И. Цифровые навыки современного педагога в условиях цифровизации образования / В. И. Колыхматов // Ученые записки университета Лесгафта. – 2018. – № 9 (163).

5. Сарсенбиева Н. Ф. Цифровизация образования в Республике Казахстан / Н. Ф. Сарсенбиева, Б. Ш. Мырзахметова, Э. Т. Адылбекова // Мир педагогики и психологии : международный научно-практический журнал. – 2021. – № 01 (54).

6. Кенжебаева З. Использование цифровых технологий в системе дистанционного образования: зарубежный опыт и Казахстан / З. Кенжебаева [и др.] // Вестник КазНУ. Серия педагогическая. – 2021. – Т. 67. – № 2. – С. 40–50. ISSN 2520-2650. URL: https://bstudy.net/909996/psihologiya/kompetentnostnaya_model_prepodavatelya_vysshey_shkoly

7. Сергеева М. Г. Cистемные изменения профессионально-педагогической деятельности учителя в условиях цифровой образовательной среды / М. Г. Сергеева, Н. А. Мачехина // Проблемы современного педагогического образования. – 2019. – № 63 (3).

8. Харченко Л. Н. Компетентностная модель преподавателя современного вуза / Л. Н. Харченко, Р. М. Магомедова, Е. А. Рогачева // Экономические и гуманитарные исследования регионов. – 2012. – № 3. URL: https://bstudy.net/909996/psihologiya/kompetentnostnaya_model_prepodavatelya_vysshey_shkoly

9. Логинова С. Л. Роль преподавателя вуза в условиях цифровизации высшего образования / С. Л. Логинова // Акмеология профессионального образования : Материалы 15-й Международной научно-практической конференции. – 2019.

10. Вартанова Е. Л. Индустрия российских медиа: цифровое будущее : Монография / Е. Л. Вартанова [и др.] – Москва: МедиаМир, 2017. – 160 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Аманова М.К., Бейсенова Ж.Ж., Сабирова Ж.Н., Аманова И.К. ЖОО оқытушысының білім беруді цифрландыру жағдайындағы кәсіби іс-әрекетінің психологиялық-педагогикалық аспектілері. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2022;(1):86-95.

For citation:


Amanova M.K., Beissenova Zh.Zh., Sabirova Zh.N., Amanova I.K. Psychological and pedagogical aspects of the professional activity of a university teacher in the context of digitalization of education. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2022;(1):86-95. (In Kazakh)

Қараулар: 561


ISSN 2959-3999 (Print)
ISSN 2959-4006 (Online)