Басқа тілдерді меңгеру үдерісіндегі ана тілі: оңтайлы пайдаланудың педагогикалық стратегиялары
https://doi.org/10.46914/2959-3999-2025-1-1-31-35
Аңдатпа
Бұл мақалада шет тілін оқытуда тілді таңдау және оның оқу мен оқытудың тиімділігіне әсері туралы жалғасып жатқан пікірталастар қарастырылады. Үш негізгі аспекті талданады: оқытудың негізгі құралы ретінде оқу тілін пайдаланудың артықшылықтары мен шектеулерін растайтын зерттеулер; мұғалімдер оны сабақта қолдануды қолдауда кездесетін қиындықтар; сонымен қатар оқушылардың әртүрлі қажеттіліктерін қа нағаттандыра отырып, тілді барынша терең меңгеруге арналған практикалық стратегиялар. Батыру әдісі кеңінен қолдау тапқанымен, нақты әлемдегі оқыту жағдайлары икемді тәсілді қажет етеді. Тілді меңгеру, танымдық жүктеме және институционалдық талаптар оқу процесіне ана тілін қашан және қалай қосу керектігі туралы шешімдерге әсер етеді. Бұл мақалада тілдерді оқытуда тиімді пайдалану мәселелерін теңгерімді талқылауды ұсыну үшін қазіргі зерттеулер, педагогикалық тәсілдер мен практикалық тәжірибе жинақталған. Теориялық идеяларды практикалық ұсыныстармен үйлестіре отырып, мақала мұғалімдерге оқу тілін оңтайлы пайдалану стратегияларын әзірлеуге көмектеседі, жақсы түсінуге, белсенділікке және сабақта мазмұнды қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Автор туралы
К. А. НарымбетоваҚазақстан
Нарымбетова К.А., ф.ғ.к., қауымдастырылған профессор,
Алматы қ.
Әдебиет тізімі
1. Blommaert J., Backus A. Repertoires revisited: ‘Knowing language’ in superdiversity // Working Papers in Urban Languages and Literacies. Tilburg, NL: Tilburg University. 2011. URL: http://www.kcl.ac.uk/sspp/departments/education/research/ldc/publications/workingpapers/67.pdf
2. Ceo-Di Francesco D. Instructor target language use in today’s world language classrooms / Central States Conference on the Teaching of Foreign Languages. 2013. URL: www.csctfl.org/documents/2013Report/Chapter%201.pdf
3. Crawford A. Communicative approaches to second language acquisition: the bridge to second language literacy // English learners: Reaching the highest level of English literacy. Newark, DE: International Reading Association, 2003. P. 152–181.
4. Crouse D. Going for 90% plus: How to stay in the target language // The Language Educator. 2012. URL: https://www.actfl.org/sites/default/files/pdfs/TLE_pdf/TLE_Oct12_Article.pdf
5. Dickson P. Using the target language: A View from the classroom. Berkshire, UK: National Foundation for Education Research, 1996. URL: http://www.educ.ualberta.ca/staff/olenka.bilash/best%20of%20bilash/using%20the%20target%20language.pdf.
6. Ellis R. Principles of instructed language learning // System. 2005, no. 33, pp. 209–224.
7. Gee J.P., Green J.L. Discourse analysis, learning and social practice: A Methodological study // Review of Research in Education. 1998, no. 23, pp. 119–169. URL: http://www.justinecassell.com/discourse/pdfs/geegreen98.pdf.
8. Wilkerson C. Instructors’ use of English the modern language classroom // Foreign Language Annals. 2008, no. 41, pp. 310–319.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Нарымбетова К.А. Басқа тілдерді меңгеру үдерісіндегі ана тілі: оңтайлы пайдаланудың педагогикалық стратегиялары. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2025;(1):31-35. https://doi.org/10.46914/2959-3999-2025-1-1-31-35
For citation:
Narymbetova K.А. Native language in the process of learning other languages: pedagogical strategies for optimal use. Eurasian Journal of Current Research in Psychology and Pedagogy. 2025;(1):31-35. https://doi.org/10.46914/2959-3999-2025-1-1-31-35